środa, 25 czerwca 2014

Rozdział 5

Oczami Dominika

Gdy tylko wróciliśmy do domu Magda wzięła książkę i zamknęła się w pokoju. To dziwne . Ona musi ich naprawdę lubić, a nawet kochać. Mówiła mi o nich praktycznie przez cały czas . A może to tylko młodzieńcze zauroczenie . Mam nadzieję . Nie oddałbym jej facetowi z innego kraju .
Poszedłem do pokoju i usnąłem poprzez wrażenia z dnia dzisiejszego. 

Oczami Magdy

Przeczytałam książkę. Czuje się podekscytowana, lecz nie jest najlepiej. Położyłam się i usnęłam jak tylko przymknęłam powieki .

Kartka z pamiętnika

Tyle czekałam na tą książkę . Nie wiem ile czasu musiałbym jeszcze na nią czekać . Przeczytałam ją . Jest cudowna. Zawiera wiele ich zdjęć. O mamo uwielbiam ich. Idę spać. Moje siły na dzisiaj są wykończone . Tylko wydaje mi się ze Dominik coś kręci ....

No i mamy kolejny rozdział . Trochę czasu minęło od poprzedniego rozdziału . I już nie mam czytelników. Jak ktoś czyta niech komentuje :) to daje motywację :)

1 komentarz:

  1. Oł super że jesteś! Fajnie, że wróciłaś, ciesze się :) Szkoda tylko że tak późno, bo już nie pamiętam, co się wcześniej działo O.o Ale ogólnie to tutaj już zaczyna się coś dziać. Dominik ewidentnie coś do niej ma i tego nie da się ukryć xD A ona tak zaczytana w tej książce *.*
    Ogólnie to bardzo fajnie :D
    Czekam już na kolejny <3
    Buziaki i pozdrawiam cieplutko :**
    <3
    @LoveWithHarold

    + zapraszam też do mnie :) Miło by mi było jakbyś wpadła i zostawiła ślad po sobie :)
    onewayoranother-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń