czwartek, 8 sierpnia 2013

Liebster Award

Serdecznie dziękuje właścicielce bloga http://onewayoranother-one-direction.blogspot.com/
za nominowanie mnie do Liebster Award

Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogerra w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. NIE WOLNO NOMINOWAĆ BLOGA, KTÓRY CIĘ NOMINOWAŁ!

Pytania dla mnie :
1. Jak masz na imię?
    Magdalena
2. Kiedy się urodziłaś?
    22.10.1998r.
3. Z jakiej miejscowości pochodzisz?
   Remiszewice
 4. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania opowiadań / imaginów?
   Powiedzmy że mam bujną wyobraźnię.
 5. Dlaczego lubisz / nie lubisz One Direction? Jeżeli lubisz to kogo najbardziej?
   Mają talent , co więcej dodawać. Lubię ich wszystkich w bardzo podobnym stopniu. :)
 6. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
   Czytać, słuchać muzyki, grzebać w samochodach , motorach .
 7. Jakie jest twoje największe marzenie?
   Mam ich wiele.
 8. Jaka jest twoja ulubiona książka?
    To tak jakby spyłać chłopaków z One Direction która piosenkę najbardziej lubią.
 9. Kto jest twoim autorytetem?
   Nikt. A przynajmniej nie jedna osoba, ponieważ uważam za bezcelowe uważanie jednej, jedynej osoby za ideał, który chce się naśladować. Ja nie mam autorytetu, ale z każdej osoby wybieram najlepsze cechy (te, które ja uważam za najlepsze) i na ich podstawie wydzielam sobie drogę i postanowienia. Można powiedzieć, że staram się być mieszanką najspecyficzniejszych cech z ludzi, których wybrałam jako "prawie autorytety".
 10. Do jakich fandomów należysz?
     Kilku. :P
 11. Jak zaczęła się twoja przygoda z One Direction?
   ta historia jest bardzo ciekawa .może opiszę ją kiedyś indziej


BLOGI, KTÓRE NOMINUJĘ :

1. http://love-oflondon.blogspot.com/
2. http://zyjjakbysmnienigdyniepoznal.blogspot.com/
 
Pytania ode mnie :
 
1. Jak masz na imię ?
2. Kiedy się urodziłaś/eś ?
3. Skąd pochodzisz?
4. Jakie są twoje marzenia ?
5. Czym się interesujesz?
6. Masz partnera ?
7. Ulubiona książka ?
8. Inni ulubieni artyści oprócz One Direction .
9. Jaka była pierwsza piosenka 1D jaką słyszałaś ?
10. Lubisz siebie taką jaka jesteś ?
11. Masz zwierzaki?
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz